• آخرین بروزرسانی :

    مدیریت فنی و اجرايي

     

    مدير: اسداله پناه يزدان
    مدرك تحصيلي:كارشناسي ارشد مديريت دولتي
    سابقه خدمت: حدود 17 سال
    آدرس: گرگان- خيابان شهيد بهشتي- ساختمان شماره يك اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
    تلفن: 01732228126

     

    شرح وظايف مديريت فني و اجرايي

    1- نظارت بر امر تدوين برنامه هاي فني و اجرائي منطبق با سياست هاي ابلاغي
    2- نظارت بر امر نيازهاي سازمان هاي دولتي مستقر در استان به ساختمان هاي اداري، تخصصي و عمومي و ارائه گزارش به قائم مقام وزير و مديركل استان
    3- نظارت بر تهيه و اطلاعات مربوط به پروژه هاي مالي در دست اجرا اعم از اعتبارات و پيشرفت هاي فيزيكي و پرداخت ها به منظور جمع بندي و ارائه گزارش به قائم مقام وزير و مديركل استان
    4- انجام هماهنگي با واحدهاي تحت سرپرستي به منظور برآورد نيازهاي تداركاتي طرح ها و پروژه هاي ملي و استاني و ارائه به حوزه قائم مقام وزير و مديركل استان جهت اتخاذ تصميم
    5- نظارت بر تنظيم قرارداد با مهندسين مشاور به منظور تهيه طرح هاي بخش
    6- شركت در كميسيون ها، كميته ها ، شوراهاي مربوطه حسب قوانين و آئين نامه هاي موضوعه
    7- نظارت بر تهيه و تنظيم برنامه هاي ميان مدت و كوتاه مدت واحدهاي تابعه و ارزيابي ميزان تحقق برنامه هاي مذكور
    8- همكاري و هماهنگي با ساير دستگاه هاي ذيربط استاني در راستاي وظايف مرتبط با بخش فني واجرايي
    9- نظارت بر كليه امور مربوط به بخش فني و اجرائي در استان
    10- همكاري و مشاركت با حوزه ستادي در زمينه اجراي ساير امور محوله
    اداره فني و مهندسي
    1- برنامه ريزي فعاليت هاي محوله و تدوين آنها براساس سياست ها و خط مشي هاي ابلاغي و باتوجه به امكانات بالقوه و بالفعل موجود در استان
    2- برنامه ريزي به منظور استفاده بهينه از امكانات و تجهيزات استان جهت اجراي پروژه ها و طرح هاي ملي و استاني در چارچوب برنامه هاي كلي مصوب و تنظيم گزارش هاي لازم
    3- بررسي و همكاري در انتخاب مشاوران و پيمانكاران در چارچوب ضوابط مقرر، تاييد صلاحيت فني و حرفه اي آنان و ترتيب انعقاد قراردادهاي مربوطه براساس روش هاي تعيين شده
    4- بررسي فني طرح هاي تهيه شده توسط مشاوران، استخراج اشكالات احتمالي و نهايتاً تائيد آنها در محدوده اختيارات مصوب
    5- فراهم نمودن زمينه هاي استقرار استانداردها، الگوها و نمونه هاي ابلاغ شده
    6- شركت در كميسيون هاي تحويل موقت و قطعي
    7- رسيدگي و اظهارنظر نسبت به تغيير مشخصات فني در پروژه هاي ملي و استاني در طول مدت اجرا
    8- حفظ و نگهداري اسناد، مدارك و نقشه هاي طراحي شده و اجرائي در آرشيو فني
    9- همكاري و مشاركت در تهيه نقشه هاي نمونه متناسب با شرايط اقليمي و امكانات محلي و همچنين شرح خدمات فني و اجرائي نمونه و نظارت بر اجراي آنها
    10-ارائه خدمات مهندسي براي پروژه هاي استاني اعم از مشاوره فني و مهندسي يا تخصيص نيروي انساني مناسب و مورد نياز طرح ها
    اداره پيمان و رسيدگي
    1- جمع بندي اطلاعات لازم درباره شرايط و وضعيت پيمانكاران و مشاوران و مشخصات آنان براساس مقررات و ضوابط و همچنين آگاهي از معيارها و ضوابط حاكم بر عقد قراردادهاي مربوطه
    2- بررسي طرح هاي زمان بندي شده و نقشه ها و انجام امور مربوط به تشريفات مناقصه و عقد پيمان با پيمانكاران براساس اصول و ضوابط حاكم و رعايت قوانين و مقررات مربوط
    3- صدور دستور شروع كار پيمانكاران و نظارت بر پيشرفت كار آنان طبق برنامه زمان بندي شده
    4- تنظيم فرم قراردادهاي نمونه و كاربرد آنها در زمان عقد قراردادهاي مورد نياز
    5- بررسي و تاييد صورت وضعيت، مابه التفاوت و تعديل قطعي موقت و قطعي از طرف مشاوران و پيمانكاران و تطبيق آنها با مفاد پيمان ها و در صورت لزوم اظهارنظر پيرامون آنها
    6- شركت در كميسيون هاي تحويل موقت و قطعي
    7- رسيدگي به مسائل و مشكلات پيمانكاران در رابطه با چگونگي اجراي مفاد قراردادها
    8- ارزشيابي عملكرد مشاوران و پيمانكاران در مقاطع مياني و پاياني كار و گزارش عملكرد به مراجع صدور صلاحيت
    9- اعلام نتايج ارزشيابي وضع پيمانكاران به مبادي ذيربط
    10 – رسيدگي به تاخيرات پيمانكاران و خلع يد يا خاتمه دادن پيمان طبق مقررات
    11 – تهيه آمار و گزارش هاي مستمر و ادواري پيرامون تنوع و حجم فيزيكي و مالي پيمان هاي منعقده در سطح استان
    12 – حفظ و نگهداري اسناد، مدارك و نقشه هاي طراحي شده و اجرائي طبق اصول فني
    اداره نظارت بر پروژه هاي ساختماني و تاسيسات دولتي و عمومي
    1- ايجاد و به روز نگهداري بانك اطلاعاتي ساختمان ها و تاسيسات دولتي و عمومي موجود در استان
    2- نظارت بر چگونگي اجراي طرح ها و پروژه هاي ملي و استاني محوله به استان توسط پيمانكاران و حصول اطمينان از رعايت معيارها و ضوابط تدوين شده در طراحي آنها به منظور دستيابي به اجراي مطلوب طرح ها و پروژه ها
    3- انجام بررسي هاي كارشناسي در مورد تقاضاهاي دستگاه هاي دولتي و عمومي جهت تخريب ساختمان ها و تاسيسات دولتي و عمومي
    4- بررسي مستمر نيازهاي سازمان هاي دولتي استان به ساختمان هاي اداري، تخصصي، عمومي
    5- بررسي و ارائه پيشنهادات لازم در زمينه برنامه هاي ميان مدت و كوتاه مدت در راستاي الگوسازي ساختمان ها و تاسيسات دولتي و عمومي براساس نيازمندي هاي اقليم و منطقه
    6- بررسي و تحليل شاخص ها جهت توزيع اعتبارات فصول و برنامه هاي احداث ساختمان ها و تاسيسات دولتي و عمومي استان
    7- نظارت عاليه و موردي بر ساخت و سازهاي دولتي و عمومي استاني و ملي و ارائه گزارش به قائم مقام وزير و مديركل استان
    8- انتخاب ناظرين پروژه ها طبق مقررات و تائيد كاركرد آنها
    9- پيش بيني و برآورد اعتبارات مورد نياز براي انجام پروژه ها براساس فرم هاي مربوطه
    10-رسيدگي به صورت وضعيت ها و صدور دستور پرداخت
    11-شركت در كميسيون هاي تحويل موقت و قطعي
    12-بازديد دوره اي از پروژه هاي دولتي و عمومي
    13-تهيه گزارش هاي مستمر از نحوه عملكرد و پيشرفت پروژه ها و ارائه آن به مقامات ذيربط

     

     

    اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

    google
    yahoo
    alexa
    ebook
    Baidu.com
    Wikipedia
    Blogger.com
    Windows Live
    Amazon.com
    eBay
    Bing
    Ask
    استانداری گلستان
    سفارش طراحی وب سایت - سفارش دات نت
    استان گلستان انتصاب بازآفريني شهري بازديد بافت تاريخي حمل و نقل دهه فجر ديدار راه و شهرسازي راهداري شهرسازي و معماري مديركل مسكن مهر مسكن و ساختمان مهندس تيموري مهندس مبارك قدم مهندس مصدقي نشست هفته دولت پروژه هاي عمراني
    نمایش تمامی تگ ها