تارنمای سیستم
سند راهبرد مشارکت اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان
1- راهبرد مشارکت در زیر شاخص کاربر پسند بودن تارنما
در رابطه با این نماگر قابلیت شخصی سازي با افزایش فونت وتغییر رنگ پس زمینه در منوی شخصی سازي بالای صفحه سمت راست وب سایت و قابلیت جستجو و جستجوی پیشرفته بالای صفحه سمت چپ وب سایت فعال می باشد . همچنین وب سایت اداره کل در کلیه مرورگرها و بر روي دستگاه هاي قابل حمل قابل دسترس می باشد.
2- راهبرد مشارکت در زیر شاخص شفافیت تارنما
در رابطه با این نماگر آخرین تاریخ بروزرسانی بالای صفحه سمت راست وب سایت نمایش داده شده و آخرین اطلاعیه ها و بخشنامه های به روز بر روی وب سایت منتشر می شود. شناسنامه خدمات و شمارههای تماس خدمت دهندگان در میز خدمت در منوی کاربردی سایت قراردارد. منوی درباره ما در سمت راست صفحه سایت قراردارد .در این منوی معرفی اداره کل، حوزه مدیرکل و ارتباط با مدیران و کارکنان ساختار، نام و عنوان مدیران وشماره های تماس ارتباط مستقیم با ایشان بطور کامل منتشر شده است. کلیه شهروندان میتوانند شکایات خود را در مورد هریک ازخدمات از طریق لینک رویه ارائه شکایات و پیگیری که در میز خدمت برای هریک از خدمات تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی اداره کل قرار دادهشده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند .درخواستهای واصله بهصورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان میتوانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
3- راهبرد مشارکت کیفیت خدمات تارنما
در منو میز خدمت که در منوی کاربردی سایت قراردارد اطلاع رسانی خدمات اعم از شرح ، شناسنامه ، گردش کار و زمانبندی و قوانین و مقررات خدمات ، همچنین هزینه ها و فرم ها و مدارک و مستندات مورد نیاز و مسئول اصلی ارائه خدمات ، لینک سامانه مربوط به خدمات و پیگیری از طریق کد رهگیری بطور کامل و مجزا ارائه شده است کلیه شهروندان میتوانند پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع که در میز خدمت تحت همین عنوان در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل قرار داده شده است، تکمیل و نظرات خود را به اداره کل ارسال نمایند و علاوه برنمایش مهمترین اخبار در صفحه اصلی ، منوی آرشیو خبر در منوی بالای صفحه وب سایت ، قرار دارد.
4- راهبرد مشارکت در دسترس پذیري تارنما
در سایت اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان اخبار صوتی و تصویری در قسمت رسانه در منوی کاربردی سایت جهت استفاده افراد کم توان قراردارد . همچنین دستورالعمل بروزرسانی و استاندارد بودن نام دامنه و زمان بارگذاري رعایت گردیده است.
5- راهبرد مشارکت در دسترس پذیري اطلاعات
در سایت اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان ، لینک پرسش متداول در منوی بالای صفحه وب سایت فعال بوده و با کیفیت مناسب در دسترس شهروندان می باشد همچنین کلیه شهروندان میتوانند پیشنهادات خود را در رابطه با بهبود ارائه خدمات که در میز خدمت تحت عنوان دریافت پیشنهادات مردمی در رابطه با بهبود ارائه خدمات در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل قرار داده شده است، ارائه و را به اداره کل ارسال نمایند. پیوند به دستگاههای مختلف در قسمت دسترسی سریع و لینک های مفید در پایین صفحه وب سایت قرار دارد. آخرین اخبار مناقصات و مزایدات در قسمت مناقصات و مزایده ها در منوی کاربردی و گزارش آخرین مصوبات كميسيون ماده 5 و مصوبات كار گروه زيربنايي درسمت چپ صفحه وب سایت در منوی شهرسازی و معماری استان منتشر می شود . آیکون شبکه پیام رسان اجتماعی سروش ویژه اداره کل نیز در صفحه اصلی وب سایت موجود است.
6- راهبرد مشارکت در بیانیه حریم خصوصی و سطح توافق خدمات
در این وب سایت قرارداد بیانیه سطح توافق خدمات و حریم خصوصی در منوي کاربردی سایت منتشر شده است.